تو خواب ک دروغ نگیر
هرموقع بیدار بود اروغ بگیر
موقع خواب نمیگیرم بیداره میگیرم
من از وقتی که نشست دیگه اروغش نمیگیرم تا قبل اونم شیر که میدادم میذاشتمش رو بالشت که شیب داره
موقع خواب که اروق نمیخواد ولش کن خودش خوابش میبره چمیدونه عاروق چیه تو خواب
اگه دیدی اذیته بلندش کن
من شبا شیر میدم پستونکم بعدش مبدمش میخوابه راحت
من چون دخترم رفلاکس داره الآنم میگیرم حتی قطره یا آبم بدم میگیرم اینجوری دیگه بالا نمیاره
وقتی خوابه اروغ نمیگیرم
من میگیرم نگیرم بالا میاره
سلام
من از۴ماهگی دیگه آروغشو نگرفتم
دیگه الان خوابش سبک شده بیدار میشه
دختر من آروغ نگیرم بیدارمیشه دوباره ولی آروغ بزنه راحت میخوام
نه دیگه عزیزم لازم نیس اروغ بگیری خودشه اروغ میزنه دیگه
من میگیرم 😐چون زرتی نفخ میکنه
وا ۴ ماهگی ک دیگه نمیخواد اروغ بگیری من از یکماهگی نگرفتم دیگه
نه من دیکع نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.