۶ پاسخ

من روزها همیشه میگیرم
از سه ماهگی دگ شب ها نگرفتم

من نمیگیرم🤐🤐🤐

من یک ماهه دیگه نمیگیرم
داشته باشه خودش میزنه دیگه

من از سه ماهگی دیگه نگرفتن

میگن تا وقتی بشینه باید گرفت.

من الان هم میگیرم بعصی وقتا هم خودش میزنه .
از همون اول هم شبا آروغ نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دل آرا... مامان دل آرا... ۱۴ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۶ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی