من روزها همیشه میگیرم
از سه ماهگی دگ شب ها نگرفتم
من نمیگیرم🤐🤐🤐
من یک ماهه دیگه نمیگیرم
داشته باشه خودش میزنه دیگه
من از سه ماهگی دیگه نگرفتن
میگن تا وقتی بشینه باید گرفت.
من الان هم میگیرم بعصی وقتا هم خودش میزنه .
از همون اول هم شبا آروغ نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.