مامانا تا کی باید اروغ بچه رو بگیریم؟

۶ پاسخ

برا منم‌بفرس

هر بچه ای متفاوته من بچم تا ۴ ماهگی باید آروغشو میگرفتم

تا وقتی بتونه بشینه

من دیگه نمیگیرم بلندش میکنم خودش میزنه

سلام مامانا ما یه گروه داریم تو روبیکا در مورد بچه هامون خودمون و‌....
صحبت میکنیم و رفیق هم میشیم تا ساعت ۲ اینا بیداریم و چت میکنیم چون بچه هامون بیدارن

شما دوس داشتین آیدی بدید براتون بفرستم گروه ما تو روبیکا هست با تشکر 😅

تاشروع غذای کمکی

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی