تا چندماهگی باید آروغ گرفت؟

تصویر
۶ پاسخ

سوال منم هست

تا ۶ که بتونه خودش بشینه

تا موقعی که بتونه بشینه

من هنوزم میگیرم منتها قبلا زیاد نگه میداشتم الان تا آروغ زد میزارم بعدم چون میتونه یکم بشینه و غلت بزنه دیگه خودش توی این حالت ها که می‌شه آروغشو هم میزنه

من که هنوزم می گیرم

من تا ۴ماه و نیم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی