۱۴ پاسخ

والا هنوزم اروغ میگیرم نگیرم شیر بخوره بخوابه چند دقیقه بعد با گریه بلند میشه صافش میکنم میزنه میخوابه😅

والا ما هنوزم داریم اروغ میگیریم🤣فقط زودتر اروغ میزنن نسبت به قبل

من که هنوز میگیرم چون رفلاکس داره ، آروغ بزنه خیلی کمتر اذیت میشه ، دیگه خودمم عادت کردم ، ولی فک کنم اگه رفلاکس نداره نیاز نباشه بگیری دیگه

پسر من بعد شیر چرت میزنه تو خوابم آروغ نمیزنه وقتی بیدار شد میزنه

تا چهار گرفتم

من دیگه نمیگیرم از دوماهگی نگرفتم میگیرمش بغلم دورش میزنم بعضی وقتا میزنه ولی بعد شیر نمیگیرم

من فقط ماه اول گرفتم😬

من خیلی وقت دیگه آروغ نمیگیرم فکر کنم ۳ ماهش بود که دیگه نگرفتم

من که دخترم شیرشو که میخوره پشت بندش اروغشو میزنه😁

من از2/5ماهگی دیگه نگرفتم

من دیگه الان بگیرمش سریع اروغش رو میزنه به دقیقا نمیکشه مثل قبل نیس که

من دیگه آروغ نمیگیرم وقتی میگیرم بالا میاره 🤣🤣

فکر کنم ۵ ماهگی
من که گه گاهی نمی‌گیرم

من هنوزم میگیرم😂نگیرم بالا اورده

سوال های مرتبط

مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی