۴ پاسخ

من از ۴ ماهگی نگرفتم ینی بغل ک میگیرم خودش میزنه

من از چارماه دیگ نیاز ندیدم

من دیگه از سه ماهگی به بعد اروغ نگرفتم

تا وقتی بشینه نشست نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی