تا چند‌ماهگی باید اروغ بگیریم ؟

۱۰ پاسخ

من همچنان میگیرم راحت ترمیخابه

منم هنوزم میگیرم

من تو خواب نمیگیرم ولی بیدار باشه میزارم رو پام بشینه خودش میزنه

من هنوز میگیرم،،گاهی اوقاتم قبل اینکه خودم بگیرم،خودش میزنه

میگیرم هنوز گاهی هم خودش میزنه دیگه

من الانم میگیرم هنوز

من از2ماهگی نگرفتم دیگه

من میگیرم ولی خودشون میزنن

بچه من از وقتی وارد ۵ ماه شد دیگه اصلا خوشش نمیاد اروعش بگیری و نمیزنه

من تا آخر دو ماهگی اوایل سه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی