۶ پاسخ

از ۶ماهگی

دیگه تو حالت نشسته آروغ می زنه خیلی خوبه🥰

دیگه بنظرم آخر۴ماه وارد۵میشن نیازی نیست

من الان دیگه نمیگیرم خودش یهومیزنه

میگن از وقتی که بشینه

واسه منم سواله

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان پناه خانوم❤️ مامان پناه خانوم❤️ ۱ سالگی