خانمها تا چندماهگی باید آروغ بگیریم؟؟؟

۷ پاسخ

من تا ۳ ماه نیم گرفتم

من هنوز بعد شیر ببینم بی تابی میکنه برمیدارم سریع آروغ میزنه

آخه آروغ میگیرم میاره بالا

ولله من الانم میگیرم آروغ نگیرم بالامیاره آخه رفلکس داره

من یه ماه میشه دیگ آروغ نمیگیرم

میگن تا ۶ماهگی

سوال منم هست؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی