سلام..
تا کی باید آروغ بگیریم ینی تا چندماهگی؟

۴ پاسخ

هروقت بتونه بشینه

تا زمانی ک نی نی بتونه بشینه باید اروغ بگیریم فک کنم ۶ ب بعد لازم نباشه

فک کنم۶

تا ۵ ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی