سلام خانما تا چندماهگی باید آروغ بگیریم؟

۷ پاسخ

تا 6 ماه

من بهش شیر میدم تا بلندش کنم دوتا بزن‌پشتش آروغ میزنه

میگن تا وقتی که بشینم🥲😐

بچه من هنوز باید آروغ بزنه

تا وقتی که دیگه قشنگ کپ بیفتن لازم آروغ بگیریم بعدش دیگه من برای بچه اولم نگرفتم چون همش کپ میفتاد خودش راحت آروغ میزد

میگن تا ۶ ماهگی😭دختر من نمیزنه دوساعت میخام بگیرمش

دخترم 4ماه و دوهفته شه هنوز باید آروغ بزنه حتما

سوال های مرتبط

مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی