تا 6 ماه
من بهش شیر میدم تا بلندش کنم دوتا بزنپشتش آروغ میزنه
میگن تا وقتی که بشینم🥲😐
بچه من هنوز باید آروغ بزنه
تا وقتی که دیگه قشنگ کپ بیفتن لازم آروغ بگیریم بعدش دیگه من برای بچه اولم نگرفتم چون همش کپ میفتاد خودش راحت آروغ میزد
میگن تا ۶ ماهگی😭دختر من نمیزنه دوساعت میخام بگیرمش
دخترم 4ماه و دوهفته شه هنوز باید آروغ بزنه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.