تا چندماهگی باید اروغ بگیریم?☹️

۸ پاسخ

تا وقتی بشینن فک کنم...البته من بچم خودش غلت میزنخ باد گلوشو میزنع ولی شبا اذیته باید اروغشو بگیرم

تازمانی ک غلت بزنه

من تا ۶ ماهگی گرفتم
الانم دیگه خودش آروغ میزنه

من همچنان وقتی موقع خواب شیر میخوره آروغ میگیرم...عادت کردم...وقتی میزنه خستگیم در میشه🤣

شنیدم تا ۶ماهگی نهایت .ینی وقتی که بتونه بشینه

منم سه ماهشه ولی هنوز باید عمودی بگیرم بزنه

من تا خودش بتونه برنه میگیرم چاره چیه

من تا ۴ ماهگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی