تا چندماهگی باید اروغ بگیریم؟

۴ پاسخ

تا ۴ ماه

تا وفتی بچه بتونه بشینه و کمرش سفت بشه در واقع میشه دور و بر ۶ ماهگی

تا۶ماه فکر کنم

گفتن تا وقتی بتونه بشینه
الان بچه من ۴ ماهشه واقعا باید بعد شیر بلندش کنی آروغ بزنه وگرنه خودش نمیتونه یا تو خواب تو خودش میپیچه اگه نزنه فرقی نکرده فقط آروغ زدنش سریع تر و راحت تر شده نسبت به قبل

سوال های مرتبط

مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی