تا کی باید آروغ بگیریم؟

۳ پاسخ

من که دیگه از دو ماهگی نگرفتم
میارمش بالا خودش میزنه
چون هر سری با اروغ گرفتنم کلی میاره بالا

من دیگه نمیگیرم
ار وقتی غلت بزنه

فک کنم۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی