تا کی باید اروغ بچه رو بگیریم؟؟

۸ پاسخ

تو ک تازه اول راهی .😆 تا وقتی غذا خور بشن بتونن خودشون بزنن

تا شش ماهگی

پسر من دیگه الان بعد شیرخوردن میشونم روپام سریع آروق میزنه دیگه یه ماه بگذره بچه شمام تکون بخوره خودش آروق میزنه

دخترم خیلی زور می زنه. تادستشوی کنه برای چیه

من هنوزم میگیرم

من هنوز دارم میگیرم🥴
ولی از وقتی که دیگه غلت بزنه خودش میزنه پسر من الان غلت میزنه بیشتر وقتا میزارم رو زمین خدش اروغشو میزنه

۵ یا ۶ ماهگی که عادت کنه به شیر

خسته شدی؟ 😂😭😭

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی