تا کی باید اروغ بگیریم؟
ک

۲ پاسخ

الان دختر من عادت گرفته میذارم رو شونه م‌خودش زود آروغ میزنه

میگن ۶ ماهگی
میدونم خیلی سخته ولی بزرگتر بشن راحت‌تر آروغ میزنن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی