تا کی باید آروغ نی نی هارو بگیریم؟

۶ پاسخ

همیشعههخه کرحرفزر رخزخفزتحذنجگنر

از دوماهگی هم سریعتر میزنن

تا وقتی بشینه

وقتی بشینه دیگ‌خودش میزنه

همیشه 🤣 تا زمانی که شیر میخورن

تا دوماهگی به بعد دیگ راحت میزنن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی