۵ پاسخ

تا وقتی بشینه

واااای چ سوال خوبی

میگن تا ۶ ماهگی که بتونه بشینه
ولی شما هنوز ماه اولین سخت آروغ میزنه ۲ ماهگی و که رد کنین خیلییی راحت تر میشه بچه کم کم یاد میگیره خودش
به مرور هم چونکه بلد میشه کولیک و دلدردشون کمتر میشه

۶ماهگی

بدبختی داریم با آروغ مال من بعضی وقتا تا سه بار باید بگیرم وگرنه انقد پیچ و تاب میخوره

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی