خانوما تا کی باید اروغ بچرو بگیریم

۶ پاسخ

بعد اینکه شیر خورد صاف بغلت یکم نگهدار خودش میزنه اصن نزن بشتش

تاوقتی که بتونه بشینه

ی مقدار ک خودش بتونه تکون بخوره دیگه می‌تونه بزنه

میگن تا وقتی بتونه بشینه

تاوقتی ک خودش غلت بزنه بچرخه اینواونور حدودا۳،۴ماهگی

نمیدونم ولی دختر خواهر شوهرم تو ۶ ماهه خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی