۴ پاسخ

نه عزیزما بچه من الان ۳ ماهشه خودش دیگه آروغ میزنه

وقتی بشینه یا بیشتر موقع ها خودش دمرمیشه اروغشو میزنه

تا وقتی که بشینه

تا زمانی که غذای کمکی شروع شد و تونست بشینه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی