مامانا تا کی باید آروغ بچه را بگیریم ؟

۸ پاسخ

میگن تا۳ماهگی

خیلی سخته

من نزدیک چهار ماه گاهی میگیرم

تاوقتی خودش بتونه بشینه

تا ۴ ماهگی که به شیر خوردن کامل عادت کنه از دکتر پرسیدم تو سایتم زده

من شنیدم گفتن دوماهی حالا نمیدونم درسته یا نه

تا وقتی خودش بتونه بشینه

من هنوز میگیرم بچه سبک تر براش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته یازدهم بارداری