۳ پاسخ

تا موقعی که خودشون غلت بزنن و دمر بشن تقریبا میشه ۴ ماه بستگی به بچه هم داره مثلا دختر من کولیک و رفلاکس داره خیلی به سختی اروغ میزنه هنوزم باید نگهش دارم تا بزنه

میگن تا دو ماه

تا۵ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی