۵ پاسخ

تا زمان غذا خوردن و نشستن

منکه اصن اروغ نمیگیرم خودش اروغ میزنه😂

تا ۴یا۵ماهگی

تا حدود جهار ماهکی بعدش خودش میزنه

تاموقی غذا بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی