من از دیروز آروغ دخترم نمیگیرم بنظرم بهتر شده دیگه بالا نیاورده بازم نمیدونم شاید من اشتباه میکنم
فکر کنم تا ۳-۴ ماهگی
بچم ۳ ماهشه هنوز میگیرم اما راحت تر شده بعد یه موقع هایی نشسته تو بغلم باشه خودش میزنه حتی اگه نزنم تو کمرش
سلام واقعا جواب منم هس،؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.