۴ پاسخ

من از دیروز آروغ دخترم نمی‌گیرم بنظرم بهتر شده دیگه بالا نیاورده بازم نمیدونم شاید من اشتباه میکنم

فکر کنم تا ۳-۴ ماهگی

بچم ۳ ماهشه هنوز میگیرم اما راحت تر شده بعد یه موقع هایی نشسته تو بغلم باشه خودش میزنه حتی اگه نزنم تو کمرش

سلام واقعا جواب منم هس،؟؟

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی