مامانها تا کی باید اروغ بچه را بگیریم ؟؟؟

۲ پاسخ

بزرگ شه خودت میفهمی کی باید نگیری و اذیت نمیشه
من میخاستم از دوماهگی نگیرم ولی هنوز میگیرم
البته وقتایی ک بیداره از اول موقع خابش نمیگرفتم چون بیدار میشد

تاابد😂

سوال های مرتبط

مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی