۴ پاسخ

برا من سخت ترین مرحله همین اروغ گیریه ک بیدار میشه 😕

من دیگه نمیگیرم،از دو ماهگی شبا نگرفتم،الانم که دیگه هیچی

تا چهار پنج ماهه

چارماهگی انگار خودش میزنه توخواب

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان آرسام جووون 😍 مامان آرسام جووون 😍 ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری