سلام خانوما تا کی باید آروغ بگیریم؟

۴ پاسخ

تا وقتی بتونه بشینه

من دیگه نمیگیرم خودش میزنه

تا وقتی که غذا خور شن

من از ۲ ماهگی ول کردم دیگه نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی