سلام خانوما
تا کی باید آروغ بگیریم؟

۵ پاسخ

والا من پسرم واسه شیر خوردن بدقلقی می‌کنه واسه خوابیدن هم بیشتر بدقلقی می‌کنه بعد سر سینم که خوابش می بره بطور نامحسوب میزارمش تو گهواره که بیدار نشه بخوام آروغ بگیرم بیدار میشه دوباره همون پروسه خوابوندن از اول شروع میشه😅ولی تا ماه پیش می‌گرفتم آروغشو

من الانم میگیرم تا خودشون بتونن مستقل بشینن

من الانم میگیرم چون دلدرد میشه اروغشو میکیری سبک میشه

تا ۲،۳ ماهگی

من تا 4 ماهگی گرفتم الان دیگه خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی