مامانا تا کی باید آروغ بچه رو بگیریم؟

۵ پاسخ

بچه من از ۴ ماه بلند میکردم خودش میزد دیگه من قبل نیاز نبود پشتش بزنم

تا موقه ی ک بتونه بشینه

وقتی بتونه بچرخه خودش آروغ میزنه نیازی به گرفتن نیست

میگن تا ۶ ماهگی که بتونه بشینه

من دیگه نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی