۳ پاسخ

من پسرم رفلاکس نداشت خیلی کم بود بعضی شبا ک خوابه آروغ نمیزنه منم میزارمش زمین جدیدا احساس میکنم رفلاکس بیشتر شده بالا میاره شیرشو
ممکنه بخاطر این باشه؟
کی خوب میشن ؟

همچنان میگیرم

تا وقتی بتونن بشینن 😭

سوال های مرتبط