ازچه موقعه ای نیاز نیست آروغ نی نیو بگیریم

۶ پاسخ

هروقت بتونه بشینه

وقتی بتونه بنشینه

از وقتی شروع ب غلت زدن کنه دیگه نیاز نیس

وقتی نشست

من از چهارماهگی دیگه هرازگاهی میگرفتم

۶ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی