خانما از کی دیگه نیاز نیس آروغ بگیریم

۱۲ پاسخ

دکترش به من گفتن تا 6ماه

پسر من دیگه خودش آروغ میزنه خوب

من دخترم ۳ ماهه شد دیگه نگرفتم
فقط بلندش میکردم همین

ازوقتی بشینه

من هنوز میگیرم

مم تا دو ماه

از وثتی ک بتونه رو شکم بیوفته

باید خودش بشینه یا بره رو شکم
از اون موقع

از وقتی بشینن یا خودش بره رو شکم

دیگه غلت زد نگرفتم
خودش دمر میشه میزنه

ازوقتی که بچم سربازی بره😂

من از ۲.۳ ماهگی نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی