۴ پاسخ

من که خیلی وقته نمیگیرم

وقتى خودش آروغ بزنه يعنى موقعى كه ميشينه

هروقت قلت بزنه دیگه لازم نیست آروغ بگیری.دخترمو از۴ماهگی آروغ نگرفتم

سوال منم هست فعلا ک لازم داره نگیرم ب خودش میپیچه

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی