۵ پاسخ

تا چهار ماهگی بعدش خودش میزنه

آخه آدم آروغ نگیره دل‌درد میشن

من نمی‌گیرم خودش بعضی وقتا میزنه.نزنه هم مشکلی نداره براش

من اصلا نمیگیرم😂

تا وقتی نشستن یاد بگیره

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۶ ماهگی