مادرا تا کی آروغ بچه هارو بایدبگیریم؟

۶ پاسخ

من میگیرم بعضیا میگن نگیر دیگه نمیخاد اما حس میکنم بچه اذیت میشه

پسرم خودش غلت میزنه و یاتوبغلم نشسته میزنه

من دیگه از وقتی خودش غلت میزنه نگرفتم .چون خودش بلده وقتی آروغ داره زودی می‌چرخه

تا وقتی ک خودش بتونه برگرده و رفلاکسش رفع بشه
من تقریبا دوماهی هست ک دیگه نمیگیرم

من الآنم سعی میکنم بگیرم ، بچه راحت تر میشه بعد غذا

تا وقتی که شیر خوار هستن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی