مامانا تا کی آروغ بچه رو میگیرن؟

۵ پاسخ

شش ماه به بعد دیگه خودش میزنه

من هنوزمیگیرم دخترم رفلاکس داره

پسرم رفلاکس داره مجبورم بگیرم هنوزم

من دخترم دو ماه و سه هفته ش بود که دیگه بادگلوشو نگرفتم

از ۴ ماهگی ک کمرش سفت شد دیگ خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۱ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی