۱۳ پاسخ

من که میگیرم تا زمانی که میگن بشینه.

من که فقط 3 ماه اول آروغ میگرفتم ولی بازم بچه با بچه فرق میکنه

پنج شیش ماهگی

الان ک دخترم میشینه دیگه آروغ نمیگیرم

تا پنج ماهگی

من از چهار ماهگی نمیگیرم
به شکم که میوفته خودش آروغ میزنه.
فقط شبا قبل خواب که شیر میخوره میگیرم

از وقتی که بتونه خودش بشینه

به نظرم بستگی داره اگر بچه ات رفلاکس داره تا زمانی ک بهش غذا ندادی هنوز آروغ رو بگیر ولی اگر بالا نمیاره و خوبه دیگه خودش آروغ میزنه
در کل من اینجوریه پسرم ک بعد از شیر عادت کرده در حد ۳۰ ثانیه میزارم رو شونه ام ک اگر شیری هم تو دهنش مونده یا قورت بده یا بده بیرون و تو همون ۳۰ ثانیه هم یکم میزنم پشتش یه وقتایی آروغ میزنه و یه وقتایی نه در کل احتیاط کن نوه داییم ۵ ماهشه و جثه ی بزرگی هم داره اما چون از اول رفلاکس داشت هنوز هم آروغ رو باید بگیرن چون چند مرتبه شده ک بچه تو خواب همراه آروغ بالا آورده و افتاده تو گلوش و داشته خفه می‌شده

تا وقتی خودش بتونه بشینه. بعد شیر میذارمش رو پام بشینه آروغ بزنه

من یکم رو شونه نگه میدارم خودش اروغ میزنه اینجوری

پسر من دیگ بزنیم پشتش نمیزنه . برش میداریم یکم راه بریم خودش میزنه
یا وقتی نشسته باشه تو دلمون

من از ۳ماهگی دیگه نگرفتم

دیگه لازم نیست خودش میزنه تو چارماگی

سوال های مرتبط

مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی