۱۳ پاسخ

من از پنج ماهگی نمیگیرم دیگه

عزیزم ۷ ماهش خودش بلده بزنه دیگه نیازی نیست من از ۵ ماهگی نگرفتم

من کلا ۲ ماه گرفتم بعدش هم بچم اذیت نشد

تا ۳ گرفتم بعد دیگه غلت زد خودش اروغ میزد

من نمی‌گیرم

چون اکثرا قبل خواب شیر میخوره اگه خوابش سنگین نشده باشه حتما اروغشو میگیرم بعضی وقتا میبینی خوابش عمیقه دیگه نمیزنه

من از چهار ماهگی دیگه نمیگیرم الانم شما نیاز تیست بگیری

اووووووو من از چهار ماهگی نمیگیرم، بغل کردنی خودش میزنه

من از ۴ ماهگی دیگ نگرفتم دکترش گفت سر معدش گشاد میشه

من از ۴ ماهگی نگرفتم

بستگی ب بچت داره اگه نگیری اذیت نمیشه نفخ نمیکنه یا رفلاکسش تشدید نمیشه

من از چهار ماهگی نمیگیرم عزیزم

نه دیگه خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی