دختر من ی وقتایی تا میذارمش رو پام میام بلندش کنم میبینم میزنه
من دیگ نمیگیرم خودش میزنه😂 میشونمش رو پام میزنه
من دقیق نمیدونم ولی یه باردیدم تو گهواره نوشته بودن تا4یا5ماهگی
باید تا وقتی میشینه آروغ گیری کنی
گناه داره رفلاکس میگیره
تا وقتی بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.