۳ پاسخ

من دکتر براش نوشت۳ سی سی. هر۸ساعت. البته شربت

دکتر ب من گفت برا انلی ۲۰ قطره حالا از داروخونه بپرس

ی قطره چکون هر ۸ساعت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ ۱۵ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری