۷ پاسخ

ماشاءالله

مال منم دقیقا 28هفنه و چار روز سونو دادم دقیقا همین عدد بود🤣

نه خوبه منم۱۲۰۰بود ۲۸هفته و۶روز

نه خوبه 28هفته به بعد وزن میگیره
من 27هفته 1200بود 32هفتع 2800شد

منم همین بودم همیشه به صدک توجه کن باید از ۲۰ بالاتر باشه

عالی هست.

نه عزیزم خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی