۷ پاسخ

زیاد هم هست وزنش

اخی توپولو از کی امگا ۳ رو شروع کردی؟

عالیه عزیزم‌ میشه بگید چی‌ مصرف کردید که وزن گرفت جنین

عالی من۱۱۶۰ بود

عالی عزیز🧿🧿

خوبه نرماله.

بله خیلی خوبه
کاش نی نی منم رشد کرده باشه

سوال های مرتبط

مامان دلنیا و دلین💕 مامان دلنیا و دلین💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی