خانوما وزن جنین تو ۲۸ هفته ۱۲۰۰ خوبه؟

۹ پاسخ

وزنش خوبه کم نیست زیاد هم نیست نرمال هست ۱۲۰۰

سلام من الان ۳۴ هفته هستم جنین دختر وزنش ۲ کیلو و ۲۰۰ هست

در کل تو برنامه هم هر هفته وزن نرمال میزنه ..و پایین نیست ..کلا از صفر تا صد بارداری رو کردن استرس ..از اون طرفم میگن استرس خوب نیست ..عزیزم ببینید بچه سالم باشه وزن کم مشکلی نداره..با استرس بیشتر آسیب میزنید به خودتون و بچه .در حالی که کمی وزن اون حد رو جنین تاثیر نداره ...در حالت کلی تو چت جی بی تی یا گوگل و خود برنامه وزن نرمال مشخصه فکر نکنم زیاد پایین باشه مال شما

من ۲۹ هفته ۱۲۳۳ گرم بود دکتر گفت عالیه

سونو هم گفت خوبه
ولی وزن بچت یکم پایینه

سونو داپلر نوشت برام

دکترم گفت از حد نرمال پایین تره

اره گلم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلنیا و دلین💕 مامان دلنیا و دلین💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری