۵ پاسخ

مال منم همین‌قد بود

نه خیلیم خوبه من تو همین هفته ۱/۷۰۰

معمولا ۳۰ به بعد سنو وزن هس

نووو خوبه

چرا زود رفتی براسنو وزن ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری