۵ پاسخ

واسه منم وزنش کم بود خیلی باید پودر بخورم وزن بگیره

این جدول رو ببین

تصویر

من هفته های پیش بستری بودم وزنم. کردم۱۲۵٠بود دیگه قند دارم کم میخورم فک کنم وزن نگیره🥺

منم 27 هفته 1 کیلو بود گفتم حتما چقدر رشد کرده هفته شما رفتم همین بود نمیدونم چرا اینقدر کم اضافه شده بود

سونو امروزم ۱۴۹۰ بود

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی