دوستان هفته ۲۸ وزن ۱۲۰۰ خوبه بنظرتون؟

۸ پاسخ

برا منم تقریبا همین بود دکتر گفت نرماله

مال منم همین بودعزیزم خوبه

۲۸ مال من ۱۳۰۰ بود قشنگ یادمه
ازون موقع نرفتم میخام هفته دیگ شنبه برم

اره عالیه عزیزم

عالی عالی

اره خوبه

عالی

اره منم ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی