خانما دختراتون از کی تونستن بشینن؟؟

۲ پاسخ

دکتره دخترم گفت بچه خوبه از۷به بعدبشینه به خاطرکمرش

دختر من تازه میشینه البته باید مواضبش باشم بعضی وقتا میوفته

سوال های مرتبط

مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری