۵ پاسخ

از ۶ ماهگی
اول میشینن

دکتر ب من گفت از ۶ماهگی به بعد میتونی بذاری بصورت کمکی بشینه
ولی بصورت مستقل فک کنم ۸ماهگیه

میشینن

فک کنم اول نشستن باشه بعد چهار دستوپا

اول میشینن

سوال های مرتبط

مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی