بچه ها اول میشینن یا اول چهار دست و پا میرن

۲ پاسخ

اول غلت میزنن بعد میخزن میشینن بعد چهار دست و پا میکنن

هر بچه ای فرق داره دختر من ۶ماهش بود ۴دست و پا میرفت از همون اول شروع به رفتن کرذن سینه خیز نرفت ۸ماهش بود مینشست ۹ماهش بود چند قدم راه میرفت می افتاد ولی الان پسرم ۷ماه رو داره پر میکنه هنوز هیچ کدوم از اینا رو نمیتونه انجام بده

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱ سالگی
مامان دیز دیز مامان دیز دیز ۱۶ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی