خانما بچه سفالیک باشه دیگ نمیچرخه!؟

۶ پاسخ

بچه من همش در خال چرخشه طبیعیه تا اون موقع هزار بار میچرخه نگران نباش

یه سونو دیگه میفرستن برا اینکه بفهمن چرخیده یانه،برامن از اول سفالیک بود

من بود چرخیده الان بریچ

برای من از ۲۸هفته که سفالیک شده بود تا الان چند باره سونو رفتم هموز سفالیکه

چرا امکان چرخشش هس

تا موقع زایمان هزار دور میچرخه

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی